loading...
.::دانلود با لینک مستقیم::.
اخبار استخدامي
تبلیغات شما
 
تبلیغات
sorkhchat بازدید : 461 پنجشنبه 1391/09/23 نظرات (0)

حتی اگر شما به عنوان کاربر رایانه ای حرفه ای باشید  نگه داشتن سیستم در یک حالت بسیار دشوار خواهد بود به خصوص اگر برنامه های زیادی را نصب و عزل می کنید و یا مدت زیادی از نصب ویندوز شما گذشته باشید حتما" ویندوز شما مشکلات زیادی خواهد داشت و کند و ارور های زیادی خواهد داد

برنامه های زیادی برای بهینه کردن ویندوز به بازار عرضه شده اند. اما در بین این برنامه‌ها برنامه ای که نظر کارشناسان و کاربران کامپیوتر را بیشتر به خود جلب کرده است TuneUp Utilities بوده است.

TuneUp.Utilities.2013.v13.0.3000 نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید.

sorkhchat بازدید : 1406 یکشنبه 1391/05/01 نظرات (0)

ایمیل شما هک شده و نمیتونید وارد ان بشید و یا  پسورد سایت و یا وبلاگ شما بسرقت رفته است؟
میدونید معمولا" پسورد انها چطوری  هک میشه؟به محض ورود شما به مدریت وبلاگ یا سایت و یا ایمیلتان در همون لحضه که پسورد انها را دارید وارد میکنید کیلاگر یا هر برنامه جاسوسی پسورد شما را به هکر میفرستد و هیچ فرقی هم نمیکنه که پسورد شما از چه کارکترها تشکیل شده باشد چون کیلاگرها معمولا" کلیدهای زده را را ضبط میکنند 
و یا ایا شما میدونید خیلی راحت بدون اینکه پسورد وبلاگ و یا سایت و.. خود را در مرورگر ذخیره کنید که خوراک برنامه جاسوسی و کی لاگر و یا تروجانهاست خیلی راحت و با امنیت بالا میتونید ان پسوردها را مدیریت کنید
sorkhchat بازدید : 503 پنجشنبه 1391/04/15 نظرات (0)

یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند برای نظارت، مانیتورینگ و امنیت خانه یا محل کار می باشد. این نرم افزار به کمک دوربین های وب کم، میکروفن و ضبط آن ها، هر حرکتی در قلمرو و محدوده را تشخیص می دهد و می تواند شما را از طریق اس ام اس و ایمیل آگاه سازد و تصویری از آن حرکت را به عنوان ضمیمه ایمیل برایتان ارسال کند.

sorkhchat بازدید : 454 سه شنبه 1391/04/13 نظرات (0)

مطمئنا برای شما هم پیش آمده که فایلی را با فرمت RAR از دوستان خود یا اینترنت دریافت کرده یا فایل های خود را با فرمت قوی RAR فشرده کرده و برای حفاظت از آن ها بر روی این فایل ها پسورد قرار داده اید و پس از مدتی پسورد این فایل ها را فراموش کرده اید و از بازیابی پسورد این فایل ها و اطلاعات خود ناامید شده اید

sorkhchat بازدید : 521 دوشنبه 1391/04/05 نظرات (0)

Microsoft Malicious Software Removal Tool یکی از بهترین و پر قدرترین ضد بد افزارهای جاسوسی است که شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود که انواع مختلف کرمهای Blaster, Sasser و Mydoom را شکار کنید و آنها را از روی سیستم خود پاکسای نمایید البته لازم به ذکر است که در صورتی که شما از آنتی ویروس خوبی بهره میبرید خود آنتی ویروس امکان ایجاد سد در برابر نفوذ بدافزار های جاسوسی را دارا میباشد ولی این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس شما یک مکمل برای جلوگیری از نفوذ نرم افزارهای جاسوسی باشد

sorkhchat بازدید : 729 دوشنبه 1391/04/05 نظرات (0)

 

| نسخه جدید NodLogin جایگزین نسخه قبلی شد|


NodLogin نام نرم افزاری مفید در زمینه ی جستجوی خودکار Username و Password محصولات ورژن 3 و 4 شرکت ESET مانند Antivirus و Internet Security و قرار دادن آن به صورت خودکار بر روی آن می باشد. کار با ایننرم افزار کاملا راحت و آسان بوده و هیچ گونه تغییری بر روی آنتی ویروس شما ایجاد نخواهد کرد.

sorkhchat بازدید : 592 شنبه 1391/03/27 نظرات (0)

نرم افزار MASTER NOD32 به صورت هوشمند به صورت روزانه یوزر و پسورد های نود32 رو به شما می دهد که شما می توانید با استفاده از این یوزر و پسورد آنتی ویروس خود را به صورت رایگان آپدیت کنید. 

sorkhchat بازدید : 602 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قفل گذاری پوشه ها – WinFolder Lock Pro 1.3 x86-x64 

winfolder دانلود نرم افزار قفل گذاری پوشه ها – WinFolder Lock Pro 1.3 x86 x64

نرم افزار WinFolder Lock Pro راه حلی برای محافظت از پوشه ها در برابر کپی و دسترسی های غیر مجاز می باشد که حفاظت از اطلاعات را آسان می سازد. این برنامه با رمزگذاری پیشرفته کرنل (هسته) بر روی فولدرها، از کپی، انتقال، تغییر نام، حذف و … توسط کاربر جلوگیری می کند. همچنین می تواند از اطلاعات موجود در پوشه ها در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب محافظت کند.

sorkhchat بازدید : 1761 دوشنبه 1391/01/14 نظرات (0)

دانلود Hide IP Easy 5.1.6.6 – نرم افزار مخفی کردن و تغییر آدرس آی پی

hide ip easy دانلود Hide IP Easy 5.1.6.6 – نرم افزار مخفی کردن و تغییر آدرس آی پی

 

نرم افزار Hide IP Easy براحتی از حریم خصوصی شما بر روی اینترنت محافظت می کند. هکرها و سارقان هویت در حال تلاش برای استفاده از آدرس IP شما برای بدست آوردن هرگونه اطلاعات نظیر آدرس منزل، اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری، اطلاعات امنیت اجتماعی، حساب های بانکی و سایر اطلاعات شخصی هستند. در واقع، حفظ حریم خصوصی شما ساده و آسان است. استفاده از Hide IP Easy برای مخفی کردن آی پی واقعی خود با یک آی پی جعلی، گشت و گذار ناشناس، جلوگیری از نظارت هکرها بر فعالیت های خود، ارائه رمزگذاری کامل از فعالیت های آنلاین با یک کلیک امکان پذیر است.

sorkhchat بازدید : 1026 دوشنبه 1391/01/14 نظرات (0)

Password Protect Video Master نرم افزاری حرفه ای و قابل اعتماد است که به  منظور رمزگذاری فایل های ویدئویی طراحی شده است تا شما به راحتی قادر باشید برای حفاظت از فایل های صوتی و تصویری خود برای آن ها رمز عبور قرار دهید. این رمز گذاری باعث می شود تا ویدئو های شما پس از قرار دادن پسورد به صورت یک فایل exe ذخیره شوند و هنگام پخش ابتدا در یک پنجره ی محاوره ای از کاربران رمز عبور را درخواست کند. این نرم افزار از اغلب فرمت های محبوب فایل های ویدئویی ازجمله wmv, avi, mpg, vob, mov, mp4, flv, mkv و … پشتیبانی می کند.

sorkhchat بازدید : 830 چهارشنبه 1391/01/09 نظرات (0)

Iranian actuator nod32 برنامه ایست که با آن قادر خواهید بود با بیشترین سرعت 2 تا از یوزرنیم پسوردهای معتبر آنتی ویروس نود32 را بدست بیارید.
برای استفاده از کدها لازم نیست کل کد رو از داخل کادر متن Drag کنید و گزینه copy انتخاب کنید فقط کافیه هر کدوم از کدهارو که خواستید روی فیلدش یک دونه کلیک کنید. تمام یوزرنیم پسوردها مربوط به همون روز هست.

sorkhchat بازدید : 665 دوشنبه 1391/01/07 نظرات (0)

از آنجایی که هر روز ، هر لحظه و حتی هر ثانیه بد افزار ها یا همان ویروس ها در حال نوشتن و منتشر شدن می باشد ، آپدیت آنتی ویروس امری ضروری تلقی می شود . امروز به یاری دوست عزیزمان جناب سید کمال رضایی برنامه ای را تهیه نموده ایم که شما به راحتی و تنها با فشردن یک کلیک قادر خواهید بود تا آخرین Username و Password را بدست آورید . نحوه این کار این برنامه که Nod32 License Finder نام دارد بدین صورت است که ؛ Username و Password تست شده نود ۳۲ را  با یه کلیک نمایش می دهد و هر زمان که Username و Password باطل شود با Username و Password  جدید جایگزین می نماید .با استفاده از این برنامه شما کاربران عزیز سایت دانلود سرخ دیگر مشکلی برای یافتن Username و Password  نود ۳۲ خود نخواهید داشت .

 


sorkhchat بازدید : 566 دوشنبه 1391/01/07 نظرات (0)

Dr.Web Anti-Virus یکی از بهترین آنتی ویروس های دنیا است که در پیدا کردن ویروس ها و حذف فایل های ویروسی بسیار قدرتمند عمل می کند. با استفاده از آن، شما امنیتی کامل در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها ، آگهی افزارها و حملات هکرها خواهید داشت. این آنتی ویرس با ترکیب اسکنر و دیوار آتشین قدرتمندش ،با قدرت بالا، کل سیستم عامل شما را اسکن کرده و آن را از انواع بدافزارها پاک سازی می کند.

sorkhchat بازدید : 919 دوشنبه 1390/12/29 نظرات (0)

gilisoft usb lock دانلود GiliSoft USB Lock 3.0 نرم افزار قفل کردن USB

دانلود GiliSoft USB Lock 3.0 نرم افزار قفل کردن USB

  این نرم افزار یک ابزار ساده و قدرتمند برای قفل کردن پورت های USB، جلوگیری از کپی اطلاعات درایور یو اس بی، سی دی، دی وی دی و سایر دستگاه های قابل حمل می باشد. امکان “فقط خواندنی” کردن CD و DVD و غیر فعال کردن دستگاه ها توسط این برنامه امکان پذیر است. توسط این نرم افزار می توانید جلوی اتصال تمامی درایوها و دستگاه هایی که متعلق به شما نمی باشند را بگیرید. شما می توانید با استفاده از GiliSoft USB Lock، کامپیوتر خود را بدون ترس از سرقت اطلاعات، با دیگران به اشتراک بگذارید.

sorkhchat بازدید : 539 جمعه 1390/12/19 نظرات (0)

دانلود Avast Internet Security 7.0.1426 Final – نرم افزار امنیتی قدرتمند اوست

avast internet security دانلود Avast Internet Security 7.0.1426 Final – نرم افزار امنیتی قدرتمند اوست

Avast Internet Security نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری ALWIL Software می باشد.

sorkhchat بازدید : 533 چهارشنبه 1390/12/17 نظرات (0)

دانلود سرخ

با توجه به نقش اساسي اطلاعات در عصر حاضر صيانت از اطلاعات حساس موجود بر روی هر کامپيوتر وظيفه ای مهم برای هر کاربر کامپيوتر است. دستيابی و استفاده از داده های حساس توسط افراد غيرمجاز مهمترين تهديد امنيتی در حال حاضر است که می بايست همواره نسبت به آن حساسيت خاصی را داشت.

sorkhchat بازدید : 513 شنبه 1390/12/06 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین حفاظتی SecurityCam 1.2.0.5

SecurityCam دانلود نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین حفاظتی SecurityCam 1.2.0.5

SecurityCam یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وبکم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یک دوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این برنامه کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این برنامه مانند یک برنامه امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شخص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند. این برنامه حتی می تواند کارهای دیگری را نیز انجام دهد که یکی از این کارها پخش صدای هشدار دهنده است که قادر به فراری دادن فردی که وارد محیط شده است می باشد. همچنین این برنامه هم قابلیت استفاده به صورت محلی  Local  و هم از راه دور  Remote را داراست و می تواند بهترین گزینه امنیتی برای سیستم شما باشد.

 

sorkhchat بازدید : 541 سه شنبه 1390/11/25 نظرات (0)

دانلود فایروال DefenseWall Personal Firewall 3.17

دانلود فایروال قدرتمند DefenseWall Personal Firewall 3.17

DefenseWall Personal Firewall یک فایروال قدرتمند و بسیار مفیدی است که قادر به محافظت از سیستم در برابر انواع حملات ویروسی می باشد ، شما پس از نصب این نرم افزار حتی متوجه آن هم نخواهید شد اما امنیت بالایی را برای سیستم خود را فراهم کرده اید.به طور کل فایلهای مخرب از منابع مختلف مثل مرورگر اینترنت ، فلش دیسک ، ایمیل ، مسنجر و… ممکن است وارد رایانه می شوند بنابراین برای جلوگیری از ورود آنها از طریق این درگاه ها نیاز به یک فایروال قدرتمند احساس می شود تا برابر آنها مقاوم باشد ، DefenseWall Personal Firewall این کار را برای شما به خوبی انجام خواهد داد و پس از آن می توانید مطمئن باشید که سیستم شما عاری از هرگونه فایل ویروسی است

sorkhchat بازدید : 556 یکشنبه 1390/11/23 نظرات (0)

 

شما خواننده این مطلب به احتمال زیاد یا از محصولات Kaspersky و یا Nod32 به عنوان انتی ویروس سیستم خود استفاده می کنید و هرکدوم از انها معایب بزرگی دارند؟ مانند
Kaspersky:سنگین بودن برنامه و کاهش شدید سرعت اینترنت و سیستم , اسکن کردن و ویروس یابی سیستم با سرعت خیلی کم و اپدیتهای بسیار حجیم
 Nod32:عدم توانایی و ضعیف بودن در شناسایی تروجانها و ویروسهای جدید

 

avast.Antivirus.Pro.7.0.1396.Betaتنهاترین انتخاب جهت حدکثرحفاظت در برابر تهدیدات اینترنتی و ویروسهای کامپیوتری است.

اما استفاده‌ی کم از منابع رایانه و کم‌حجم بودن آپدیت و عکس‌العمل سریع به ویروس‌ها و بدافزارها از ویژگی‌های انتی ویروس و اینترنت سکوریتی avast! است

 برخی از امکاناتavast.Antivirus.Pro.7.0.1396.Beta:
-  دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها و ...
- دارای محیطی ساده، شروع سریع جسجوی موردی (جستجوی قسمت های مشخص شده توسط کاربر)، تغییر سریع و راحت تنظیمات و ...
- ویژگی Resident protection. این ویژگی یکی از مهم ترین ویژگی های آنتی ویروس های امروزی می باشد و برای از بین بردن ویروس ها قبل از فعالیت و آلوده کردن سیستم (مانند ویروس های مقیم در حافظه) کاربرد دارد
- محافظت از Email ها. این آنتی ویروس دارای دو ماژول مستقل برای محافظت از Email ها می باشد
- جستجو کننده ای جامع که بر روی پروتکل های SMTP/POP3/IMAP4 کار می کند و قابلیت محافظت از تمام ایمیل کلاینت هایی را دارد که از این پروتکل ها استفاده می کنند
- پلاگینی برای محافظت از Microsoft Outlook
- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و ... جدید و ناشناخته
- دارای Script Blocker برای محافظت و بلوکه کردن اسکریپت های آلوده ای که در کامپیوتر و یا مرورگر ها اجرا می شوند.
- قابلیت آپدیت خودکار و همیشگی آنتی ویروس
- دارای Virus Chest برای جداسازی ویروس ها از سیستم عامل ویندوز و قرنطینه آن ها در محیطی امن و جلوگیری از فعالیت مجدد آن ها
- یکپارچگی و هماهنگی کامل با سیستم عامل به گونه ای که در محیط ویندوز با راست کلیک بر روی هر فایل یا پوشه ای می توانید آن ها را اسکن کنید
- جستجو به وسیله خط فرمان با قابلیت های پیشرفته و مناسب برای کاربران حرفه ای

 و مهم ترین تغییر در ورژن جدید avast.Antivirus.Pro.7.0.1396.Beta پشتیبانی ان از زبان فارسی است و این اولین برنامه امنینی قدرتمند و معروفی است که زبان فارسی را پشتیبانی میکند و برای ما ایرانی ها خیلی کمک خواهد که که با این برنامه  امنیتی بی نظیر بیشتر اشنا شیم

تاریخ اپدیت تاريخ جديد اپديت  شنبه ۱۳۹۰/۱۱/۲۲

sorkhchat بازدید : 1547 یکشنبه 1390/11/23 نظرات (0)

 

می دانید که محصولات ESET شامل NOD32 و Smart Security در پی عملکرد خوب خود در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای امنیتی در بین کاربران کامپیوتر می باشند.

 

اما مشکل کار با این نرم افزارها این است که برای فعال بودن و آپدیت شدن نیاز به Username و Password‌ معتبر دارند. از ابتدای ارائه نسخه های این برنامه کرک و Patch های مختلفی برای آن ارائه شد. اما هیچ کدام نتوانست این مشکل را برطرف کند.

 

نهایتا تنها راه استفاده از Username و Password بود. از این رو چندین نرم افزار برای دریافت سریال از اینترنت و قرار دادن خودکار در این برنامه ساخته شد. سافت گذر هم یکی از بهترین این نرم افزارها را انتخاب کرده و در اختیار شما قرار می دهد. 

 

امکانات نرم افزار:

- امکان دریافت سریع و خودکار Username و Password‌ معتبر از چندین سایت مختلف

- تست پسوردها پس از دریافت از اینترنت

- امکان قرار دادن خودکار Username‌ و Password‌ در برنامه

- امکان کار با تمامی نسخه های  NOD32‌و Smart Security

- امکان تست سریال برنامه در ابتدای راه اندازی ویندوز

- امکان کار با نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی

- امکان اطلاع دادن به کاربر در مورد انتشار نسخه جدید

توضیحات نرم افزار NodLogin 10.0.6 x86/x64

دانلود بهترین نرم افزار برای پیدا کردن سریال محصولات ESET‌ و قرار دادن خودکار آنها در برنامه

 

 

sorkhchat بازدید : 632 جمعه 1390/09/11 نظرات (0)

بسیاری از کاربرانی که سرشان را بیش از حد شلوغ کرده اند و یا واقعااین شلوغی احتناب ناپذیر بوده با مشکلی مواجه هستند که فایل های تکراری درسیستمشان بسیار زیاد است و شاید یک فایل در چند فولدر وجود دارد. تعجبنکنید این مشکل برای همه می تواند ایجاد شود ولی نکته اینجاست راه حلیخوبی برایتان داریم.

Beyond Compare دانلود نرم افزار Beyond Compare 3.3.3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 628
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1866
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,776
  • بازدید ماه : 1,776
  • بازدید سال : 72,538
  • بازدید کلی : 1,262,794