loading...
.::دانلود با لینک مستقیم::.
اخبار استخدامي
تبلیغات شما
 
تبلیغات
sorkhchat بازدید : 410 دوشنبه 1391/09/20 نظرات (0)
پی بردن به تاریخ نصب شدن ویندوز از طریق CMD
شاید برایتان جالب باشد که بدانید ویندوزی که در حال حاضر در حال استفاده از آن هستید در چه تاریخی بر روی سیستم نصب شده است. با استفاده از این ترفند می‌توانید از طریق Command Prompt ویندوز به تاریخ و حتی زمان دقیق نصب شدن ویندوز پی ببرید.
تغییر کاربرد کلید Power موجود بر روی کیس
حتماً شما نیز گاهی ناچارأ مجبور به استفاده از دکمه Power موجود بر روی کیس شده‌اید. این دکمه به همراه دکمه Reset بر روی کلیه کامپیوترهای شخصی وجود دارد. کاربرد این دو دکمه نیز تاحدودی واضح است. از دکمه Reset جهت بازنشانی سیستم و از کلید Power نیز جهت روشن کردن کامپیوتر استفاده می‌شود. اما اگر هنگامی که کامپیوتر روشن است دکمه Power را بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر از ویندوز XP استفاده می‌کنید به طور پیش فرض کلیه برنامه‌های فعال بسته شده و ویندوز Shutdown می‌شود. اما آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که می‌توان با استفاده از دکمه Power ویندوز را به حالت Standby درآورد و یا حتی آن را Hibernate کرد؟ هم‌اکنون به معرفی این ترفند ساده در ویندوز XP می‌پردازیم.توضیح در ادامه همین پست....

بازگرداندن Driver قبلی ، در صورتی که Driver جدید سخت افزار درست کار نکند
گاهی اوقات که درایوری جدید برای سخت افزاری نصب می کنید ، متوجه میشوید درایور جدید درست کار نمی کند و با ویندوز XP مطابقت ندارد. اگر شما سخت افزار سیستمتان را آپدیت کرده اید و متوجه می شوید که درست کار نمی کند ، یکی از راه های مشکل زدایی استفاده از ابزار Roll Back Driver است. با این ابزار شما می توانید درایور قبلی که پیش از درایور کنونی نصب بوده است را باز گردانید. در این ترفند به معرفی این ابزار جالب ویندوز XP میپردازیم.توضیح در ادامه همین پست....

 

sorkhchat بازدید : 515 یکشنبه 1391/08/28 نظرات (0)

دانلود سرخ

سرویس ایمیل و پیام‌رسان یاهو از جمله سرویس‌هایی هستند كه كاربران ایرانی نیز در آنها حضور فعال دارند و درصد بالایی از كاربران این سرویس‌ها را تشكیل می‌دهند. استفاده كاربران از ایمیل و پیام‌رسان یاهو (یاهو مسنجر) موجب شده است تا بسیاری از آنها فهرست دوستان، آشنایان و حتی بستگان خود را توسط این سرویس مدیریت كنند و هنگام استفاده از سرویس‌های دیگر نیز با وارد كردن فهرست مخاطبان از این سرویس محبوب، مخاطبان خود را به سرویس‌های جدید اضافه كنند.

sorkhchat بازدید : 475 چهارشنبه 1391/08/24 نظرات (0)
چطور دست به خودکشی اینترنتی بزنیم و برای همیشه وب را‌ ترک کنیم؟
شاید از این موضوع که اینترنت موجب شده تا همه با یک جستجوی ساده در گوگل به شما برسند دل خوشی نداشته باشید. یا می‌خواهید به یک شرکت دولتی بپیوندید و نگرانید مبادا شیر پاک خورده‌ای اطلاعات حساسی از شما در اینترنت بیابد و... فاتحه! حتی ممکن است قرار خواستگاری ویژه‌ای داشته باشید و نداشتن پیش زمینه‌ی اطلاعاتی بخصوص در شبکه‌های اجتماعی برایتان مهم باشد. در واقع به هر دلیل شخصی که به ما مربوط نیست دیگر دلتان نمی‌خواهد به این سادگی‌ها آن هم در جهان مجازی یافتنی باشید! اگر این طور است با دانلود سرخ همراه باشید.

 

sorkhchat بازدید : 512 شنبه 1391/05/28 نظرات (0)

در این پست دانلود سرخ کتاب مفید و اموزنده ترفندهای کاربردی ویندوز و اینترنت را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم .در این کتاب مجموعه ترفندهای بسیار مفید از جمله ترفند های ایمیل ، ویندوز سخنگو ، کپی هارد به هارد اطلاعات ، تعمیر ویندوز و ... را خواهید اموخت.

sorkhchat بازدید : 523 سه شنبه 1391/05/10 نظرات (0)

اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که به صورت تقریبی هر دو یا سه ماه یک بار ویندوز خود را عوض می کنند مطمئنا  تجربه کرده اید که این نصب جدید باعث از بین رفتن تمامی به روزرسانی هایی که در این مدت دریافت کرده اید می شود که گاهی حجمی برابر با ۲۰۰ یا ۳۰۰ مگابایت را به خود اختصاص می دهد که با پهنای باند ماهیانه ۳ گیگابایت این به روز رسانی های مجدد یک کابوس بزرگ است. گاهی نیز چند رایانه در منزل دارید که دریافت بروزرسانی برای هر چند رایانه کاری بسیار اشتباه محسوب می شود آن هم با این اینترنت پر سرعت ایران! یا شاید از اینترنت پر سرعت استفاده نمی کنید و در این صورت امکان آیدیت ویندوز برایتان وجود ندارد. بنابراین در این شرایط بهترین کار این است که آپدیت هایی که توسط یک رایانه دریافت کرده اید را روی بقیه رایانه ها و یا ویندوز جدیدی که نصب شده است، انتقال دهید. پس اگر می خواهید بدون نیاز به اینترنت و در عرض چند ثانیه ویندوز خود را آپدیت نمایید در ادامه ترفند از دانلود سرخ با ما همراه باشید.

 

sorkhchat بازدید : 502 پنجشنبه 1391/05/05 نظرات (0)
اگر شما با از جمله کاربرانی هستید که با مشکل کندی سرعت اینترنت مواجه هستید، می توانید در چنین شرایطی به راهکارهای زیر عمل کنید تا شاید این مشکل شما برطرف شود

وبگردی 20:30،همیشه دلیل کند بودن شبکه مربوط به خدمات اینترنتی ISP و مخابرات نیست بلکه ممکن است دلایل دیگری داشته باشد که با انجام راهکارها وترفند های مختلف قابل حل باشد . که ما به ذکر چند نمونه از این راهکارها می پردازیم:

استفاده از دستور Ping:

اگر در اتصال به اینترنت دچار مشکل شده اید ابتدا باید مطمئن شوید که اتصال شما با اینترنت برقرار است یا خیر. برای این کار به سراغ کادر فرمان بروید و عبارت cmd را در آن تایپ کنید؛ حال در پنجره باز شده دستور Ping را به عنوان مثال به صورت ping google.com بنویسید تا متوجه شوید که آیا هیچ پاسخی از طرف ISP دریافت می شود یا خیر. اگر پاسخی دریافت شد به این معناست که به اینترنت متصل هستید و مشکل از جای دیگری است.

sorkhchat بازدید : 508 سه شنبه 1391/05/03 نظرات (1)

وقتی بعد از یک روز شلوغ براتون غذا درست کرد و با تمام خستگی کنارتون نشست بهش بگید:ممنون عزیزم ، خوب شده ، ولی کاش قبل از درست کردنش به مامانم زنگ میزدی و طرز تهیه این غذا رو ازش میپرسیدی...

sorkhchat بازدید : 497 دوشنبه 1391/05/02 نظرات (0)

در هر ورژن جدیدی که از یاهو مسنجر عرضه میشود ، این نرم افزار مقدار فضای بیشتری از رم را اشغال میکند. این اشغال کردن فضای رم باعث کندی بسیار زیاد سرعت کامپیوتر میشود. در این ترفند قصد داریم 3 روش بسیار عالی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آنها میتوانید این میزان فضای اشغالی را بکاهید و در نتیجه سرعت کار با کامپیوتر را بالا ببرید.

sorkhchat بازدید : 480 دوشنبه 1391/05/02 نظرات (0)

برای این کار شما به کمک CD Writer و نرم افزار Nero Burning Rom یک فایل بک آپ از تمام فایلهای ویندوز با پسوند exe می سازید به نحوی که بعدا میتوانید به سرعت با اجرای فایل exe ویندوزی آماده کار خلق نمایید.

sorkhchat بازدید : 542 دوشنبه 1391/05/02 نظرات (0)

در ویندوز XP Pro درحالت پیش فرض Packet Scheduler سیستم را به ۲۰ % از پهنای باند یک اتصال به اینترنت محدود می کند. یعنی اگر شما این تنظیمات را تغییر ندهید قادرید از ۲۰ درصد پهنای باند اتصالتان به اینترنت بهره ببرید.
برای اینکه بتوانید از ۱۰۰ درصد پهنای باندتان استفاده کنید و سرعت بالاتری را در اتصال به اینترنت تجربه نمایید، مراحل زیر را انجام دهید :

sorkhchat بازدید : 758 دوشنبه 1391/05/02 نظرات (0)

شاید حالا وقت آن رسیده باشد تا حضور خود را در وب اعلام نمایید. توسط!Yahoo شما می توانید وب سایتی را در شبكه جهانی اینترنت به صورت رایگان ایجاد نمایید و اطلاعاتی را در مورد خود، خانواده، كار و یا هر عنوانی كه دوست در آن بگذارید. برای ایجاد یك صفحه خانگی، یاهو ۱۵ مگابایت فضا در اختیار شما می گذارد. شما می توانید صفحه وبی متناسب با این فضا طراحی كرده و در وب به نمایش بگذارید.

sorkhchat بازدید : 488 دوشنبه 1391/05/02 نظرات (0)

 
آیا به این فكر كرده‌اید هویت شما در اینترنت چگونه است؟ یا این كه اطلاعات شخصی‌تان كه در سایت‌های مختلف ثبت شده دقیق بوده یا تنها اطلاعاتی درهم و بدون اساس است؟ اهمیت این سوال‌ها به این دلیل است كه اگر اطلاعات‌تان به صورت كامل در اختیار افراد سودجو قرار گیرد، ممكن است عواقب بسیار سختی برایتان به همراه داشته باشد. به همین دلیل و به منظور جلوگیری از این اتفاقات لازم است شما هویت حقیقی‌تان را در فضای اینترنت پنهان كنید.در همین خصوص در اینجا به روش‌ های پنهان كردن اطلاعات دقیقتان می‌ پردازیم.
sorkhchat بازدید : 431 دوشنبه 1391/05/02 نظرات (0)

روشهای هوشمندانه ایی برای افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت یا به عبارتی ترافیک وب سایت برای هر صاحب سایت و یا وبلاگ یک امر بسیار ضروری می باشد.بدون ترافیک وب سایت ما هیچ مشتری و خریداری نخواهیم داشت.متاسفانه ترافیک وب سایت فقط به سمت سایت ما هدایت نمی شود و باید برای داشتن آن به صورت منسجم و مداوم کار و تلاش انجام دهیم. در این مطلب متدهایی ارائه شده است که همین حالا نیز می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت و بهبود میزان فروش تان از آنها استفاده نمایید.

sorkhchat بازدید : 1036 جمعه 1391/04/30 نظرات (0)

اگر تاکنون خبر نداشته اید که گوشی موبایل هوشمند خود را میتوانید تبدیل به مودم وایرلس نمایید باید بدانید این کار به سادگی ممکن است. اگر شما تبلت وایفای دارید و یا دوست دارید اینترنت موبایل خود را روی نوت بوک و سایر ابزار به اشتراک بگذارید این مطلب را مطالعه کنید.

sorkhchat بازدید : 463 یکشنبه 1391/04/25 نظرات (0)

 

كاملا جديد و بروز

 

 

شاید این سوالات ، سوالات شما نیز باشند. مرور آنها خالی از لطف نیست. سوالات زیر، بیشترین پرسشهایی است که کاربران هنگام استفاده از پیغام رسان فوری یاهو مسنجر با آن مواجه می شوند. در زیر به هر یک از این سوالات پاسخ داده شده است.

sorkhchat بازدید : 574 پنجشنبه 1390/12/18 نظرات (0)

آموزش تغییر عکس صفحه لوگین در ویندوز 7

اگر شما هم مثل من دوست دارید ظاهر ویندوز و محیط کاری کامپیوترتون رو به صورت دلخواه تغییر بدید حتما به فکر تغییر تصویر صفحه ورود ویندوز ۷ و یا همون صفحه Logon ویندوز ۷ افتادین.این تغییر رو بواسطه نرم افزارهای مختلفی نظیر TuneUp Utilities میشه انجام داد ولی در این مطلب قصد داریم نحوه تغییر این تصویر رو بدون نیاز به نرم افزار و به آسانی به شما عزیزان آموزش بدیم پس با ما همراه باشید…

sorkhchat بازدید : 567 سه شنبه 1390/12/09 نظرات (0)

 

به گزارش دانلود سرخ به نقل از ترفندستان؛ در صورتی که با مرورگر فایرفاکس زیاد سروکار دارید،‌ حتماً‌ به این مشکل برخورده‌اید که هنگامی که قصد دارید تا آدرس سایتی را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید به این دلیل که از قبل زبان کیبورد ویندوز بر روی فارسی قرار گرفته است،‌ آدرس سایت اشتباهاً به زبان فارسی تایپ می‌شود و ناچارید عبارت اشتباه را پاک نموده، زبان کیبورد را به انگلیسی تغیر دهید و مجدد آدرس صحیح را وارد کنید. این مشکل چه برای کاربران حرفه ای که تند تایپ می‌کنند و چه برای کاربران مبتدی که به هنگام تایپ به صفحه کلید نگاه می‌کنند پیش می‌آید. در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی بپردازیم که دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید، به طوری که هر آنچه از این پس در نوار آدرس فایرفاکس وارد می‌کنید،‌ به طور اتوماتیک انگلیسی تایپ شود.

sorkhchat بازدید : 490 پنجشنبه 1390/11/27 نظرات (0)

 

 

مجموعه نرم‌افزاری «مایکروسافت آفیس 2010» (Microsoft Office 2010)، نسبت به نسخه‌های قبلی

خود پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است. یکی از این پیشرفت‌ها قابلیت‌های مختلفی است که

برای حل مشکلات عمومی در نظر گرفته شده است به طوری که خودتان می‌توانید به سادگی مشکلاتی

که در برنامه‌های آفیس رخ می‌دهد را حل کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی 3 راه‌حل عمومی برای

حل مشکلات آفیس 2010 بپردازیم.


 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 628
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1866
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 499
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,731
  • بازدید ماه : 1,731
  • بازدید سال : 72,493
  • بازدید کلی : 1,262,749