loading...
.::دانلود با لینک مستقیم::.
اخبار استخدامي
تبلیغات شما
 
تبلیغات
sorkhchat بازدید : 541 چهارشنبه 1391/09/29 نظرات (0)

بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین و جذاب ترین نسخه از مرورگر Opera رسما رونمایی شد ؛ مرورگری که امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین و سریع ترین مرورگرها دنیا شناخته می شود. جدیدترین آمار رسمی از آزمایشگاه های مختلف نشان دهنده این مطلب است که Opera با ارائه این نسخه توانسته عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد که برای اولین بار است که در مرورگرها چنین محیطی به نمایش در می آید.

sorkhchat بازدید : 441 دوشنبه 1391/08/22 نظرات (0)

MASTER CHECKER v2.0 ورژن جدید نرم افزار اینویزیبل چکر ساخته شد.شما با استفاده از این نرم افزار می توانید ، وضعیت آنلاین یا آفلاین و حتی مخفی بودن افراد را در یاهو متوجه شوید ، قابل ذکر است که MASTER CHECKER v2.0 می تواند در هنگامی که شما مشغول به کار های عادی خود هستید ، فعالیت کند ، زیرا این نرم افزار قادر است تمامی کار های انجام شده خود را در یک فایل متنی با تاریخ دقیق ذخیره کند تا شما هر زمان بتوانید با باز کردن فایل متنی ، به صورت کامل از وضعیت دوستان خود اطلاع پیدا کنید.

sorkhchat بازدید : 411 شنبه 1391/08/20 نظرات (2)

بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد

sorkhchat بازدید : 713 جمعه 1391/06/31 نظرات (0)

Skype نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار های رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP می باشد كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم مي سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد.  Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!

sorkhchat بازدید : 608 جمعه 1391/06/17 نظرات (1)

| نسخه جدید Throttle 6.9.3.2012 جایگزین نسخه قبلی شد|

Throttle نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم  موجود در بازار می باشد، که البته بصورت رایگان توسط سایت بین دانلود در اختیار شما قرار داده می شود. این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتاصال اینترنت ویا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد ، با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده  و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle  قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .

sorkhchat بازدید : 590 شنبه 1391/05/14 نظرات (0)

در این پست از سایت دانلود سرخ مجموع نرم افزاری دانلود گر موذی را به شما کاربران عزیز به صورت رایگان هدیه دادیم دیگر هیچ فایلی در اینترنت از دسترس شما خارج نیست و میتوانید با یادگیری آموزش های  این مجموعه فایل ها و نرم افزارهایی که به صورت پولی وجود دارند را به صورت رایگان دریافت کنید و دیگر محدودیتی در دانلود فایها و نرم  افزارها ندارید

sorkhchat بازدید : 505 پنجشنبه 1391/05/12 نظرات (0)

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

sorkhchat بازدید : 462 یکشنبه 1391/05/01 نظرات (0)

وقتی دستان یک کاربر برای انتخاب نرم افزار باز باشد مطمئنا می تواند بهترین گزینه را به تناسب هدف برای خود برگزیند. مرورگرها انواع مختلفی دارند که کاربران بسته به نیاز از آن ها استفاده می کنند ؛ گزینه هایی مانند فایرفاکس ، کروم ، اینترنت اکسپلورر و ... همیشه هواداران زیادی دارند اما مرورگرهایی هم هستند که اصلا شاید نامشان هم برده نشده باشد اما قابلیت های متعددی دارند که گاهی بعضی از کاربران را به سمت خوب جذاب می کنند. SlimBrowser نام یکی از همین مرورگرهاست که امکانات متعددی را در زمینه وبگردی در اختیار کاربران قرار می دهد.

sorkhchat بازدید : 475 شنبه 1391/04/31 نظرات (0)

بسیاری از وب سایت ها و وبلاگ هایی که امروزه ساخته می شوند اغلب از سیستم های مدیریت محتوا رایگان بهره می گیرند. جوملا ، وردپرس و بسیاری گزینه های دیگر که هریک دارای قابلیت هایی مشابه بوده و در کنار این قابلیت ها امکاناتی اختصاصی هم به کاربران ارائه می دهند. یکی از مهم ترین مشکلاتی که کاربران در زمینه استفاده از این سیستم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم توانایی طراحی پوسته ها به سادگی برای کاربران مبتدی است. تنها افراد کمی هستند که قادرند پوسته های اختصاصی وردپرس ، جوملا و غیره را طراحی کنند و این افراد هم معمولا هزینه های فراوانی را برای این کار طلب می کنند.

sorkhchat بازدید : 569 پنجشنبه 1391/04/29 نظرات (0)

 

 

می دانید که برای دانلود بهتر و سریعتر فایل از اینترنت باید از برنامه های مدیریت دانلود استفاده کنید.

این گونه برنامه ها دو کار برای شما انجام می دهند:

1- با برقراری چندین Connection همزمان با سایتی که فایل روی آن است سرعت دانلود آن را افزایش می دهند.

2- در صورت قطع شدن دانلود فایل می توانند قسمت دانلود شده را نگه داشته و می توانند در دفعه بعدی ادامه فایل را دانلود کنند.

البته این کارها به شرطی است که سایتی که فایل روی آن قرار دارد از امکان Resume با ادامه دانلود پشتیبانی کند.

در بین برنامه های مدیریت دانلود برنامه Internet Download Manager که به اختصار IDM نام دارد در بعضی ویژگی ها از بقیه جلو زده است.

sorkhchat بازدید : 583 چهارشنبه 1391/04/28 نظرات (0)

Cascading Style Sheets یا به اختصار CSS یکی از زبان های برنامه نویسی به شمار می رود. این زبان برنامه نویسی که بهتر اسکریپ نویسی نام برده شود یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب به شمار می رود. تقریبا این زبان جزیی از تمامی سایت های موجود در اینترنت به شمار می رود. شاید سایتی نباشد که حداقل یک فایل با فرمت CSS را در خود جای نداده باشد، برای راه اندازی هرسایتی معمولا یک فایل با فرمت CSS و بیشتر اوقات با نام Style قرار می گیرد. CSS ها را برنامه نویسان و طراحان وب به خوبی می ناشناسند. شاید افرادی باشندکه ندانند اصلا CSS چیست؟ در نظر بگیرید یک طراحان برای مثال بخواهد تنها 5 صفحه سایتی را طراحی کند.

sorkhchat بازدید : 510 چهارشنبه 1391/04/28 نظرات (0)

در کنار مرورگرهای رایجی که امروزه میان کاربران بسیار محبوب هستند و معمولا کاربران برای وبگردی از آن ها بهره می گیرند نرم افزارهایی همچون Comodo Dragon هستند که توانایی وبگردی با سرعت بالا و امنیت فوق العاده را به کاربران می دهند. این مرورگر هم با توجه به این که شاید آنچنان رایج و محبوب نیست اما توانایی وبگردی با نهایت امنیت و سرعت را به کاربران هدیه می دهد. سیستم نو و جدیدی که در موتورهای پردازشی در این ابزار تعبیه شده سبب افزایش امنیت و عدم ازدست رفتن اطلاعات در وبگردی می شود ؛ در حقیقت این مرورگر برپایه گوگل کروم طراحی شده است با این تفاوت که هیچکدام از مشکلات مرورگر معروف گوگل را نداشته و به نوعی تصحیح شده این مرورگر معروف است که با نامی دیگر عرضه شده است.

sorkhchat بازدید : 453 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است.

sorkhchat بازدید : 596 سه شنبه 1391/04/27 نظرات (0)

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

sorkhchat بازدید : 463 یکشنبه 1391/04/25 نظرات (0)

 

كاملا جديد و بروز

 

 

شاید این سوالات ، سوالات شما نیز باشند. مرور آنها خالی از لطف نیست. سوالات زیر، بیشترین پرسشهایی است که کاربران هنگام استفاده از پیغام رسان فوری یاهو مسنجر با آن مواجه می شوند. در زیر به هر یک از این سوالات پاسخ داده شده است.

sorkhchat بازدید : 532 یکشنبه 1391/04/25 نظرات (1)

 

توضیحات برنامه موبایل Yahoo! Mail 1.4.4

دانلود چک کردن ایمیل در اندروید

Yahoo! Mail نرم افزاری است که شما می توانید با استفاده از ان ایمیل های یاهو خود را چک کنید. از مزایا این نرم افزار می توان به محیط جذاب و کارکرد آسان نام برد.

 

sorkhchat بازدید : 404 پنجشنبه 1391/04/22 نظرات (0)

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند

sorkhchat بازدید : 570 پنجشنبه 1391/04/22 نظرات (0)

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. 

sorkhchat بازدید : 505 سه شنبه 1391/04/20 نظرات (1)

برای کاربرانی که دائما در حال استفاده از نرم افزارهای مختلف هستند یکی از مهم ترین موارد این است که بتوانند مدیریتی کامل برروی نرم افزارهای خود داشته باشند. برای مثال فردی که از یک رایانه همراه استفاده می کند و به هر دلیلی نمی تواند دائما و پس از مدت کوتاهی ویندوز آن را عوض کرده و یا نرم افزارهای زیادی را برروی سیستم عامل آن نصب نماید بهترین گزینه برای مدیریت نرم افزارهای کاربردی و لزوما مورد احتیاج داشتن نسخه های همراه یا Portable نیز می باشد.

sorkhchat بازدید : 422 دوشنبه 1391/04/19 نظرات (0)

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت دانلود کردن فایل های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. دانلود کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به دانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و کلیپ های فلاش گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای رایانه شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام ++Grab استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

sorkhchat بازدید : 492 سه شنبه 1391/04/13 نظرات (0)

Internet Download Accelerator برنامه اي بسيار قدرتمند براي مديريت دانلود هاي شما، اين نرم افزار با محيطي بسيار ساده و در عين حال قدرتمند مي تواند سرعت دريافت فايلهاي شما را تا 500% افزايش دهد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود مي تواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود مي باشدو همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا مي برد. كه ميتوانيد به راحتي از پروتكل هاي Http ، Https ، Ftp به راحتي و با سرعت بالا فايل دريافت كنيد.

sorkhchat بازدید : 467 دوشنبه 1391/04/12 نظرات (0)

امروزه با پيشرفت تكنولوژي ها ابزارهاي متفاوتي به بازارها عرضه مي شوند كه هريك كارآيي هاي زيادي دارند. WebCam ها نمونه ي بارزي از اين ابزارها هستند كه مي توان با استفاده از آن ها و به صورت آنلاين تصاوير را به صورت فيلم رد و بدل نمود. ارتباط تصويري اولين و مهم ترين خصوصيتي است كه يك وبكم در اختيار كاربران قرار مي دهد و به همين دليل هم بسياري از كاربران از آن ها به عنوان يك دوربين قدرتمند براي براي ارتباط هاي تصويري استفاده مي كنند.

sorkhchat بازدید : 606 پنجشنبه 1391/04/08 نظرات (0)

داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت  دانلود سرخ جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم

sorkhchat بازدید : 475 جمعه 1391/04/02 نظرات (1)

 

 

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد

sorkhchat بازدید : 465 شنبه 1391/03/27 نظرات (0)

MASTER CHECKER v1.3 نرم افزاری جدید برای شناسایی افراد در یاهو مسنجر!! این نرم افزار جدید با کارایی بالای خود تاکنون توانسته بیش از 10000 کاربر را به خود اختصاص دهد ، از ویژگی های مهم این نرم افزار داشتن تایمر برای چک کردن افراد است! به این گونه که شما می توانید به صورت اتوماتیک هر 5 ثانیه آیدی طرف مقابل را چـک کنید!! متاسفانه در این ورژن از نرم افزار به علت جلوگیری یاهو فقط آنلاین و آفلاین را نمایش می دهد و در یک فایل متنی با تاریخ برای شما ذخیره می کند! با حمایت شما عزیزان بـزودی ورژن بعدی را خواهیم ساخت و قابلیت شناسایی افراد مخفی را هم دوباره قرار می دهیم. 

sorkhchat بازدید : 504 پنجشنبه 1391/03/25 نظرات (0)

بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند.

sorkhchat بازدید : 626 سه شنبه 1391/03/23 نظرات (0)

 

اگر در وب گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد

Adobe Flash Player 11.3.300.257 Final نرم افزاری برای مشاهده کلیپ های فلش و فایلهای SWF می باشد و برای مشاهده آنها در مرورگر می بایست بر روی سیستم نصب باشد.

به دلیل ایجاد محدودیت از طرف شرکت Adobe جهت دریافت این پلاگین ضروری برای IP های ایرانی، دانلود سرخ جدیدترین نسخه آن را برای دانلود عموم می گذارد

sorkhchat بازدید : 462 شنبه 1391/03/20 نظرات (0)

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.

sorkhchat بازدید : 597 شنبه 1391/03/20 نظرات (0)

 

 

 

در اين پست ميخوام برنامه اي را به شما معرفي كنم كه با يافتن بهترين DNS هامحدوده شهر خود  بتوانيد از بيشترين سرعت اينترنت استفاده كنيد.

 

یافتن سریع سرور دی ان اس با برنامه Namebench محصول گوگل

سرویس دهنده های DNS به طور ساده مانند یک دفتر تلفن هستند که در آن ها برای هر نام یک آدرس IP وجود دارد. مثلاً وقتی شما در مرورگر خود آدرس lordly.irرا وارد می کنید سرویس دهنده DNS اینترنتی شما این آدرس را به یک IP آدرس مانند ۱۹۹.۲۷.۱۳۵.۸۸ تبدیل می کنند و از این طریق راه رسیدن به وب سرور مورد نظر و دریافت ، نمایش سایت lordly.ir را به مرورگر شما می گوید. سرویس دهنده های DNS بسیار زیادن اما کدام یک از این سرویس دهنده ها می تواند برای سیستم شما بهترین باشند ؟ کدام یک سریعتر به سیستم شما جواب می دهند ؟ کدام یک بهتر و با اطلاعات بروز تری نام های اینترنتی شما را تبدیل به آدرس IP می کنند ؟ در این مطلب ازپادشاه ترفندها نرم افزار namebench را به شما معرفی می کنیم که می تواند بهترین DNS را برای اینترنت شما شناسایی کند.

 

sorkhchat بازدید : 459 پنجشنبه 1391/03/18 نظرات (0)

 

دانلود WebcamMax v7.6.3.6 - ایجاد وب كم مجازی با هزارن افکت جالب و جذاب

مدیریت یك وب كم مستلزم استفاده از نرم افزاریست كه بتواند ارتباط نرم افزاری و سخت افزاری را به خوبی برقرار كرده و امكانات جانبی دیگری هم به كاربران ارائه دهد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند كه هریك بسته به نیاز كاربران خدماتی ارائه می دهند، هرچند اكثر نرم افزارهایی كه قابلیت برقراری ارتباط به وبكم ها را دارند تا حدودی هم امكان مدیریت آن را فراهم می كنند اما برای نمونه نرم افزاری به نام WebcamMax ابزاریست كه در كنار مدیریت افكت های بسیار زیبایی را هم در كنار تصاویر وب كم قرار می دهد كه به جذابیت كار كمك زیادی می كند. قابلیت ساخت وبكم مجازی در این نرم افزار یكی از مهم ترین خصوصیات این ابزار است، یعنی حتی اگر كاربری به صورت سخت افزار هم یك وبكم نداشته باشد می تواند از تصاویر مجازی به عنوان تصاویر خروجی وبكم استفاده كند. قراردادن افكت های مختلف در كنار تصاویر خروجی از وبكم یكی دیگر از خصوصیاتی است كه اهمیت ویژه ای برای جذاب تر شدن كار ارتباط های آنلاین دارد، كاربر می تواند در كنار تصویر خود انواعی از افكت ها را جای دهد تا طرف مقابل از نمایش این تصاویر متعجب شود. امكان ذخیره سازی تصاویر خروجی از وب كم در نرم افزار WebcamMax، قابلیت عكس گرفتن با وبكم،‌ محیط كاملا انیمیشنی نرم افزار، سهولت در استفاده از نرم افزار و سازگاری با اكثر نرم افزارهای رایج نظیر Yahoo Messenger كه رایج ترین پل ارتباطی است بخشی از دیگر قابلیت های این ابزار به شمار می رود.

sorkhchat بازدید : 407 جمعه 1391/03/12 نظرات (0)

شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان ده ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger  امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر  MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 11 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید. 

sorkhchat بازدید : 589 دوشنبه 1391/03/01 نظرات (0)

نرم افزار روبی نسخه 1.0 نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با روشی جدید
مجموعه ای ارزشمند از جملات، اصطلاحات روزمره و ضرب المثلها
امکانات روبی 1.0:
نمایش متن انگلیسی به همراه ترجمه فارسی در قالبی جذاب.

sorkhchat بازدید : 511 پنجشنبه 1391/01/24 نظرات (0)

با نرم افزار VSO Downloader به راحتی می توانید آهنگ و ویدئو های آنلاین را از سایت های میزبانی ویدئو مانند یوتیوب، Metacafe Vimeo، Dailymotion و … دانلود کنید. برای دانلود ویدئوهای آنلاین نیازی به کپی و چسباندن آدرس نیست و نرم افزار بصورت خودکار ویدئو موجود در صفحه را شناسایی و دانلود می کند. این نرم افزار از ویژگی های دیگری مانند مسدود سازی و حذف تبلیعات و بنرهای وب سایت ها، پشتیبانی از پروتکل های HTTP و HTTPS سرورهای پروکسی، قابلیت Resume و ادامه دانلود در زمانی دیگر و … برخوردار می باشد.

sorkhchat بازدید : 1022 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

EximiousSoft Logo Designer نرم افزاری برای طراحی لوگو های حرفه ای و گرافیک های تجاری می باشد. این نرم افزار کوچک اما حرفه ای و قدرتمند به شما کمک می کند تا لوگو های کامل و حرفه ای بسازید. شما می توانید هر نوع گرافیکی برای وب سایت خود بسازید. به علاوه به کمک این نرم افزار می توانید گرافیک های حرفه ای مانند کارت های ویزیت، پوستر های تبلیغاتی و … با کیفیت های بالا طراحی کنید. این محصول بیش از ۵۰ نمونه ی از پیش طراحی شده دارد. کافی است یکی از لوگو های نمونه ای موجود در این نرم افزار را انتخاب کنید پس از ویرایش آن و افزودن نام تجاری موردنظر تان و افکت ها و سبک های دلخواه یک لوگوی حرفه ای خواهید داشت. به کمک ابزار های قدرتمند طراحی در این نرم افزار می توانید طرح های گرافیکی مورد نظرتان را به وجود بیاورید. جابه جایی، حذف و یا اضافه کردن تنها به کمک یک کلیک ساده و یا عمل کشیدن امکان پذیر است. شما می توانید لوگوهای آماده شده تان را به فرمت های JPG ،GIF ،PNG ،BMP ،PCX ،TGA ،TIFF درآورید به علاوه می توانید به کمک چاپگر شخصی لوگوی ساخته شده را با رزولوشن های بالا پرینت کنید.

sorkhchat بازدید : 706 چهارشنبه 1391/01/23 نظرات (0)

نرم افزار Nimbuzz مسنجری است که هدف اصلی در طراحی آن ارائه یک راه حل ساده به منظور برقراری ارتباطات مختلف اینترنتی از قبیل تماس، چت، رد و بدل کردن فایل و … بین افراد آنلاین می باشد. این نرم افزار امکانی را برای شما فراهم می کند تا به تمامی اکانت های خود از نرم افزارهای پیام رسان محبوبی مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo Messenger, ICQ, AIM, Google Talk و… و لیستی از تمامی دوستان و تماس های خود را به طور همزمان و تنها در یک صفحه داشته باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد.

sorkhchat بازدید : 562 سه شنبه 1391/01/22 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دانلود Data Flow Accelerator 3.4.2.24 Beta
accelerator نرم افزار مدیریت دانلود Data Flow Accelerator 3.4.2.24 Beta

Data Flow Accelerator یک نرم افزار مدیریت دانلود رایگان و متفاوت، با استفاده از تابع دانلود Multicell از سایت های اشتراک گذاری فایل می باشد. این نرم افزار دانلود از سایت های به اشتراک گذاری فایل را پشتیبانی و برای گرفتن خدمات لینک مستقیم از سایت های اشتراک گذاری فایل به شما کمک می کند. پشتیبانی و هماهنگی با مرورگرهای مختلف، تقسیم فایل دریافتی به چند قطعه برای افزایش سرعت دانلود، قابلیت ادامه دانلود در زمان دیگر، مرتب سازی و طبقه بندی فایل ها و … از دیگر امکانات این نرم افزار هستند. تفاوت بین این مدیر دانلود با سایر نرم افزارهای مشابه در این است که نه تنها می تواند فایل های لینک مستقیم را آپلود کند، بلکه قادر به دریافت مستقیم فایل از سایت های اشتراک گذاری می باشد. توسط این نرم افزار می توانید فایل ها را بصورت مستقیم از سایت های اشتراک فایل دریافت کنید که می توانید لیست این سایت ها که به طور مداوم در حال تکامل هستند را در ادامه مشاهده کنید.

sorkhchat بازدید : 496 جمعه 1391/01/18 نظرات (0)

نرم افزار Titan FTP Server برای مدیران وبسایتها و طراحان وب طراحی شده و  کاربرد دارد. به کمک نرم افزار تیتان ارتباطی سریع, امن و بی دردسر با سرور خود داشته باشید. امکان استفاده از بینهایت اکانت از ویژگیهای مهم نرم افزار هست. شما همچنین با استفاده از این نرم افزار هیچ محدودیتی به لحاظ اندازه فایل برای انتقال به سرور نخواهید داشت. امنیت بالای نرم افزار در برقراری ارتباط با سرور و حفظ اطلاعات در مسیر ارتباطی از ویژگی های قدرتمند این محصول می باشد.

sorkhchat بازدید : 531 پنجشنبه 1391/01/17 نظرات (0)

توسط اين برنامه ميتوانيد باکسهاي خود را با مدلهاي از پيش آماده شده يا تصاويري که خودتان دارين طراحي کنيد حتي ميتوانيد متن و بارکد هم در باکس قرار دهيد تصاوير را ميتوانيد سه بعدي کنيد نمايش از تماميه جهات باکس قابليت طراحي کاور و هزاران کار ديگر براي طراحي باکس

sorkhchat بازدید : 540 پنجشنبه 1391/01/17 نظرات (0)

اين نرم افزار توسط بزرگتريت شرکت به نام ماکرو سافت در سال 2012 ارائه شده که در حال حاضر قويترين نرم افزار طراحي وب سايت ميباشد اين نرم افزار با کنار هم قرار داده شدن 4 مجموعه microsoft expression encoder , microsoft expression design , microsoft expression blend و microsoft expression web در حقيقت مجموعه را تشکيل ميدهد که شايد در بيشتر موارد تماميه خواسته هاي يک کاربر حرفه اي را بر آورده کند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 628
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1866
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 499
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,735
  • بازدید ماه : 1,735
  • بازدید سال : 72,497
  • بازدید کلی : 1,262,753